Velkommen til Annes Muscari

Det er mange tanker som svirrer i hodet før man går til det skritt å opprette et vindu inn til min kreative verden, og som på sikt er tenkt å være en port til min egen nettbutikk. Vil noen være interessert i det jeg tar meg til og som foregår i mitt liv? Kan det være mulig at noen er interessert i det jeg lager? Og, ikke minst, kan det være noen der ute som er så interessert at de faktisk går til det skritt at de kjøper noe av det jeg lager? Er jeg god nok? Er jeg kreativ nok? Er det noen som har de samme behovene som meg? Er det noen som har samme smak som meg? Og så videre, og så videre… Vel, det er bare å hoppe i det og så får vi se hvordan det går.

Veien blir til mens man går, men tanken er i første omgang å skrive om det jeg gjør i hverdagen av kreativiteter. Det kan gå en stund mellom hvert innlegg da jeg har jobb og tre barn i tillegg til Annes Muscari. Hverdagen skal romme tid til disse, samt husarbeid, kos og håndarbeid. Glemte jeg mannen?! Han bør vel få litt oppmerksomhet, han også…

Når nettbutikken er oppe og går, kommer jeg også til å bruke denne siden til å presentere produktene. Mitt hovedfokus er tilbehør til strikke- og hekleglade, alt laget av meg, men jeg håper at Annes Muscari ikke kun er en side som reklamerer for produkter, men at den også kan være av interesse å lese.

Takk for at du stakk innom og tok deg tid til å lese innlegget. Bli gjerne med på veien videre!

Anne

 

Legg igjen en kommentar